תירס מתוק!

תירס הוא אחד הגידולים הנפוצים ביותר בעולם. התירס משמש כמקור עשיר למגוון ויטמינים ומינרלים התורמים משמעותית לבריאותנו. בערכיו התזונתיים של התירס תוכלו למצוא: אבץ, ברזל, סלניום, אשלגן מגנזיום ועוד. התירס ירק בריא וטעים, היכול להיות חלק מכל ארוחה.

קיימים עשרות זני תירס שונים, כגון קלגרי, תירס ביקולור, תירס לבן ותירס צהוב. לכל זן תירס יש את יתרונותיו הייחודיים. התירס הלבן למשל של משק יעקובוסקי, מגיע עם העלים, היישר מהקטיף, והוא זן טעים, מתוק במיוחד (סופר סוויט), עסיסי, וקראנצ'י.

בנוסף, תירס טרי ולא מבושל יכול להיות מאוד טעים כאשר מקלפים אותו ומגישים היישר לסלט או כתוספת למנות קיימות. זוהי צורה מצוינת להנות מתירס לבן המגיע במשלוח פירות וירקות עד הבית.

אם אתם מעוניינים להנות מתירס טרי היישר מהחקלאי, ולקבל תוצרת חקלאית ביחד עם פירות וירקות בהזמנות אונליין, ומעוניינים לקבל תוצרת היישר מהקטיף, ניתן להזמין דרך Farmerim.com את התירס תירס הצהוב ואת התירס הלבן מצויינים והמתוקים של משק יעקובוסקי, במשלוחים עד הבית!

משלוח ירקות ופירות אורגניים עד הבית זוהי הדרך הקלה ביותר לקבל תוצרת טרייה מחקלאות ישראלית בלבד, ולוודא כי הפירות והירקות הטעימים ביותר שיש, יגיעו אליכם עד הבית!

Farmerim.com