ירקות ופירות אורגניים טריים

למרות שהפירות והירקות הם חלק מהמזון הבסיסי שלנו, לעיתים, לא כל הפירות והירקות שאנו רוכשים בחנויות מכילים את הערך התזונתי המירבי. בגידול קונבנציונלי, לעיתים, משתמשים בהורמוני וזרזי גדילה, המשפיעים רבות על ערכיהם התזונתיים של התוצרת.
בפירות וירקות אורגניים עד הבית התוצרת מגיעה טרייה, איכותית וטעימה, היישר מהקטיף, ובאמצעים טבעיים בלבד, והם מהווים מקור מצויין לויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ופוליפנולים המסייעים למערכת החיסון, ולבריאות העצמות.

בנוסף, תוצרת אורגנית גדלה בצורה ידידותית לסביבה ולא שימוש בחומרים כימיים וסינתטיים ובריסוסים למיניהם, העלולים להשפיע על הגוף והסביבה. ישנו פיקוח הדוק על הירקות האורגניים והטעימים, וקיימים חקיקות קשוחות לגבי אופן הטיפול בתוצרת כדי להבטיח את איכותם.

הנוחות של משלוחי ירקות ופירות לערים כמו כפר סבא, רעננה, ירושלים, תל אביב, באר שבע, ובכל ערי המרכז, השפלה, הצפון והשומרון, ישירות לבית הלקוח, מאפשרת לקבל בכל הארץ את הירקות הטריים, הטעימים, והאורגניים, היישר מהחקלאים ומהקטיף!

אז אם אתם מחפשים דרך לקבל פירות הדר מצויינים, מנגו מאיה טרי מדהים ללא הבחלה, ליצ'י היישר מהחקלאי, ועוד שפע ענק של פירות וירקות אורגניים וטריים במשלוחים עד הבית, אתם במקום הנכון!

פארמרים Farmerim תוכלו לקבל את הפירות הטריים במשלוח עד הבית מהיום למחר!

הזמינו כאן!
Farmerim.com